האם אתם בשליטה על העסק שלכם, או העסק שולט בכם?
גלו את כוחו העצום של הפרסום הממומן באמזון שיעזור לכם לשלוט בביצועים ולהפסיק לבזבז את כל התקציב לשווא!
תקשיבו לאופיר, בוגר שלנו על הערך העצום שהכשרה שלנו נתנה לו. אתם יכולים לצפות לאותה השקעה בסדנה הקרובה!
שונאים את מערכת הפרסום של אמזון? רואים שחור בכל פעם שנכנסים למנהל הקמפיינים? מפחדים לגעת ולשנות? מתנהלים ללא הבנה ובסיס חזק? מבזבזים המון כסף ללא תוצאות?! מרגישים שהעסק נחנק והתזרים נגמר?
הגיע הזמן לעשות סדר ולעבוד חכם!!!
ברוכים הבאים לסדנת ה-PPC של RPGESCHOOL לסלרים מתחילים! בסדרת שיעורים מקיפים, שתתפרס על 3 מפגשי בוקר מרתקים, תצאו למסע לשחרור הכוח העצום שטמון בפלטפורמת הפרסום הממומן של אמזון. בין אם אתם לפני השקת המוצר הראשון או שכבר יצאתם לדרך, אך חסרה לכם הבנה עמוקה לתורת הPPC ואתם רוצים לחדד ולשדרג את ההבנה שלכם בפרסום, הסדנה הזו היא בול בשבילכם. דרך מפגשי האונליין ב-Zoom, נדאג לפרק את החומר הלימודי לגורמים קטנים באופן הכי ידידותי שניתן, כדי שתוכלו לבנות מערכת פרסום ממוקדת ויעילה, להגדיל מכירות ולשפר את ההחזר על ההשקעה שלכם.
בשיעור הראשון, נעבור על כל היסודות הקריטים, נבין לעומק את המושגים המרכזיים, מדדי הביצוע והכי חשוב הלוגיקה מאחורי אלגוריתם הפרסום באמזון. נלמד את הממשק הפרסומי, נלמד על מחקר מילות מפתח לפרסום. בשיעור השני, נצלול להקמת קמפייני הפרסום המגוונים העומדים לרשותנו, נבין את יחסי הגומלין בין התקציב הפרסומי, לגובה הביד בטירוגטים השונים והיררכיית מבנה הקמפינים.בשיעור השלישי והאחרון, נלמד את אמנות הטיוב, אופטימיזציית וייעול מדדי הביצועים בקמפיינים תו״כ קריאה נכון של הנתונים, הבנתם ועיבודם, כל זאת על מנת לקבל תוצאות אופטימליות ולסחוט את כל היתרונות של מערכת הפרסום באמזון.
הצטרפו אלינו לסדנה מקצועית ויסודית שעוד לא הייתה כמותה, שתאפשר לכם פעם אחת ולתמיד להבין לעומק את העולם הסבוך הזה ולפצח את ההיתרונות שלו כראוי, להפסיק לפחד ולחשוש להשקיע בפרסום וסוף סוף להביא את העסק האמזוני שלכם לגבהים חדשים בעזרת כוחו המופלא של הפרסום הפרסום.
3 מפגשים
25/6/24-4/7/24
מפגשי בוקר
10:00-13:00 (תהיה הקלטה)
סשן Q&A
יום ה׳ - 27.06 בשעה 20:30
קבוצה קטנה
עד 30 תלמידים
עבור מי הסדנה?
- סלרים בתחילת דרכם שתכף משיקים את המוצר ה-1 שלהם
- סלרים פעילים שהשיקו לא מזמן באמזון ורק התחילו פרסום ממומן
- סלרים מתחילים שסוחרים כבר מספר חודשים עד שנה ומתקשים לייצב את הפרסום
- סלרים פעילים ללא קשר לותק, אשר מרגישים שמעולם לא באמת התעמקו כראוי במעכת הפרסום וחסר להם המון בסיס ומידע
- סלרים ותיקים שמזמן לא היו במשחק מכל סיבה שהיא וכעת רוצים לעשות קמבק ולרענן את הידע שלהם בפרסום
- סלרים שעשו קורס או לקחו ייעוץ אבל בכל זאת טרם פיצחו את הפרסום, ומבזבזים המון כסף ללא תוצאות בשטח
- סלרים פעילים שמעולם לא ניהלו את הפרסום הממומן שלהם בפועל אלא עשו לו מיקור חוץ ורוצים להבין טוב יותר את המערכת על מנת למדוד את ביצועי מנהלי הפרסום
אנחנו יודעים כמה שPPC קשה, מורכב, מתיש ומאייש!
ולכן אנחנו מתחייבים שתצאו בתום הסדנה עם הדברים הבאים:
בסיס חזק
פירוק לגורמים של כל הקונספטים, לוגיקות, מונחי יסוד, שיטות ובניית בסיס חזק של הבנה והיכרות מהו הפרסום הממומן באמזון, כוחו, התנהלותו והשפעותיו.
היכרות
היכרות לעומק עם מכלול יחסי הגומלין בין המדדים השונים המרכיבים את הפרסום הממון, כמו כן היכרות עם מנהל הקמפיין, מבנה קמפיין והכלל סוגי הפרסום.
הבנה
הבנה ברורה כיצד לגשת לבניית הקמפיינים, כיצד לבצע אופטימיזציה, לדעת לקרוא את הנתונים באופן הנכון, לסנן באופן אנליטי ולקבל החלטות מושכלות ומבוססות.
ביטחון
ביטחון לגשת למערכת הפרסום בידיעה שאתם מבינים מה אתם רואים ויודעים מה נדרש לעשות. ביטחון בפועלות כי אתם מבינים כיצד הכל עובד וההשפעות לפעולות.
כמה זה עולה?
מחיר מוזל ל-10 הנרשמים הראשונים בלבד!!!
אז מה נלמד?
1 מבוא לפרסום ממומן
- מבוא ל-PPC
- סוגי קמפיינים
- סוגי טירגוטים
- מושגי יסוד
- מדדי ביצוע
- לוגיקת הפרסום
2בניית מבנה קמפיינים
- הכרות עם מנהל קמפיינים
- הקמת קמפיין אוטומטי
- הקמת קמפיין ידני
- היכרות עם פלייסמנטס (שטחי הפרסום)
- היררכיית בידים
- היררכיית מבנה קמפיין
3 טיוב (אופטימיזציה)
- מהות הטיוב
- קריאת נתונים
- ניטרול ביטויים (נגטיבים)
- ניהול בידים
- ניהול תקציבים
- הרחבת מבנה הקמפיינים
קצת על המרצה - גיא חרץ
גיא התחיל את המסע שלו באמזון ב-2015 כשסוחר מן המניין ואיך נאמר זאת בעדינות, זה לא בדוק היה סיפור מהאגדות. ההתחלה הייתה דווקא די קטסטרופלית, גיא עשה טעויות רבות שלמד על בשרו, שעלו לו בזמנו כ-100 אלף ש״ח, הרבה עצבים, לילות ללא שינה ושיער לבן לא מבוטל 🙂
עוד על הסיפור של גיא ניתן לשמוע ולקרוא, אבל החלק החשוב הוא שהוא לא ויתר, והשיק מותג מחדש – הפעם אחרי שיישם את כל מה שלמד בדרך הקשה. ההתמדה, הנחישות, הלמידה וההתפתחות המתמדת הביאו את גיא לקבוע יתד בעסק, להביאו למצב שהוא מתפרנס ממנו באופן מלא ולהתרכז באופן מוחלט בעולם המסחר בהמקוון באמזון.
אחרי שנה במזרח עם אישתו, בה פיתח את מותגו לשיא חדש, החליט למכור אותו באקזיט ה1 שלו וחזר לארץ עם ניצוץ חדש בעינים – להקים סוכנות אמזון שתהיה לימים הגדולה והמובילה בישראל. כך ייסד עם שותפיו את RPGECOM לפני כ-6 שנים. מה שהתחיל מניהול PPC למספר מכרים, התפתח במהרה לחברה המונה 20 עובדים מכל העולם המנהלת פורטפוליו של 30 מותגים, מספקים שירותי הקמה, ייעוץ, ליווי וניהול למאות מותגים מדי שנה. יחד עם החברה קמה לה גם קהילת ״אמזון על טיל״ התוססת, בה הצוות ממשיך להשקיע מדי יום עבור חבריה.
בשנים האחרונות, גיא ראה כמעט כל מוצר ונישה שקיימים באמזון, ניתח ,ייעץ, ליווה וניהל למאות סלרים וחברות, ביצע מעל 1000 שעות ייעוץ, התארח באין ספור פודקסטים, וובינרים וכנסים, הרצה בנה והעביר עשרות קורסים וביסס את עצמו כמומחה בכיר בתעשיית המסחר באמזון, הן בארץ והן בעולם.
למה לי סדנה דווקא עכשיו?
אנו חווים שנה לא פשוטה בכלל בעולם – כלכלית, חברתית ופוליטית, וגם באמזון בפרט – נסיקה בעמלות, תחרות גבוהה ועיקשת, סינים תחמנים ואגרסיבים ועוד… האם אתם מרגישים את זה? האמת היא ששנת 2024 קשה יותר מתמיד לסלרים, ורבים מתקשים להרוויח באמזון, טובעים במידע חינמי רב אך רעבים לחוכמה סדורה. הסדנה הזו תיתן לכם את כל ההבנה, הבסיס והסדר האמיתיים לא רק בכדי לשרוד, אלא גם לשגשג, במיוחד עכשיו כשמרגיש שהעסק משתגע או מתפרק לכם.
קצת ״רכילות״ על גיא
שאלות שאתם מתים לשאול
הסדנה מתאימה לסלרים לפני השקה, כאלה שהשיקו מוצר לא מזמן, סלרים מתחילים עד בינונים שצריכים חידוד לחומר, סלרים ותיקים שמתקשים בניהול הפרסום עקב התחלה עקומה, חוסר בידע בסיסי ועבור מנהלי פרסום דיגיטלי (קמפיינרים) שרוצים להרחיב את הידע שלהם ולהוסיף עוד יכולות לארנסל שלהם.
אין כלל דרישות! כל אחד יכול ללמוד, בין אם יש לך חשבון מוכר באמזון או לא, בין אם יש מוצר פעיל או לא, הקורס גם מוקלט ותקבלו גישה לתמיד.
ל10 הנרשמים הראשונים – 499 ש”ח כולל מע״מ בלבד! לאחר שריון ל10 הראשונים, יעלה המחיר לכולם ל-699 ש״ח כולל מע״מ. ניתן לשלם עד 5 תשלומים.
המחיר סופר נגיש, ויישום הסדנה תחזיר לכם את ההשקעה במספר ימים בודדים של פרסום ממומן יעיל וממוקד!!!
הקורס יתקיים בזום. ההקלטות יעלו לאזור אישי שתקבלו אליו גישה לאחר הרישום.
מכיוון שהקורס מועבר אך ורק ל30 תלמידים בכיתה, רמת המענה והתמיכה לכל תלמיד תהיה גבוהה מאד. תהיה לך גישה ישירה ומלאה למרצה – גיא חרץ. הסדנה מספקת גם את כל חומרי הלמידה, הטבלאות והמסמכים שאתה צריך כדי להצליח. לסיום, כלל התלמידים יקבלו גישה לקבוצת תמיכה פרטית בוואטסאפ שם גיא יתן מענה ממוקד על שאלות לאורך הסדנה בלבד.
תקציב ההשקעה בפרסום הממומן הינה נגזרת ישירה למספר גורמים כגון התחרות בשוק על מילות המפתח, גובה הבידים, מטרות פרטיות של הסלר, בשלות דפי המוצר, יחס ההמרה, רמת היכולת לנהל את הפרסום ועוד… ולכן קשה לענות על שאלה זו, במיוחד שהוצאה פרסומית היא יחסית למטרה שכל סלר מגדיר לעצמו, וביחס למחזור המכירות הכללי. ככלל אצבע, נשאף להוצאה פרסומית השווה ללא יותר מ-10-15% מסך מחזור המכירות שלנו.
לאחר אישור התשלום תקבלו גישה לאזור האישי שלכם באתר. באזור האישי תוכלו למצוא את ההקלטות 48 שעות מרגע סיום השיעור.
אכן כן, מדי שיעור, גיא יקליט בזום את השיעור, וההקלטות יעלו לאזור האישי תוך 48 שעות לנוחיותכם עם גישה לכל החיים.
לא ניתן להירשם עם שותף, ההשתתפות הינה אינדיבידואלית ומספר המקומות בכיתה מוגבל ל30.
התשלום מתבצע לפני תחילת הסדנה, ממש כאן באתר, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעבור לדף התשלום, לבצע את הרכישה המאובטחת בסליקת אשראי, ואתם בפנים!
אם תרצו, ניתן לשלם גם בהעברה בנקאית, אנא השאירו פרטים בטופס צור קשר ואנו נדאג לטפל בפניה שלכם מהר ככל הניתן.
שימו לב, 10 הנרשמים הראשונים יזכו למחיר מופחת!
מדובר בסדנה בת 3 שיעורי בוקר, כל מפגש בין 3 שעות עם הפסקה באמצע.
שיעורי הסדנה יתקיימו ב:
25.6 – 10:00-13:00
27.6 – 10:00-13:00
2.7 – 10:00-13:00
4.7 – 20:30-21:30
מאד מאד מאד מומלץ להגיע לכל שלושת השיעורים בלייב, זוהי הזדמנות לחוות את הלמידה טוב יותר, לשאול שאלות ולקבל מענה אישי במידת הצורך. יחד עם זאת, אנו נקליט את כל השיעורים לאלו מכם שיעדרו מכל סיבה.
כמובן שלא! אף קורס/סדנה או ליווי בכל נושא בעולם לא מבטיח הצלחה. ומי שמבטיח לכם, תברחו ממנו. יש כל כך הרבה משתנים וקריטריונים להצלחה, ורובם נמצאים אצלכם ותלוים רק בכם! גם ארגז הכלים הכי מקצועי והכי טוב בעולם לא יהפוך אתכם למאסטרים בזמן קצר. זהו עסק לכל דבר, האם אפשר להצליח? ועוד איך!
מרצה הקורס, גיא חרץ , הנו סלר ותיק משנת 2015 המחזיק במספר מותגי אמזון ומספר חברות בתחום – RPGECOM וRPGECAP. גיא מקפיד מאד על היותו סלר פעיל תמיד באמזון במקביל להיותו מרצה ויועץ בכיר, מתוך הבנה ברורה כי עליו להות בחוד החנית של המסחר באמזון כל הזמן, להיות מעודכן בכל השינויים ולהביא ערך מועדכן לעוקביו ותלמידיו. גיא חי ונושם אמזון ונמנה מבכירי התעשיה בארץ ובעולם.
גיא לימד מעל 1500 תלמידים במגוון הקורסים וההדרכות השונות של בית ספרנו. לגיא ניסיון עשיר בהדרכה עוד מימיו בצבא כמפקד, דרך היותו ראש מערך הדוברות של מפלגה פוליטית, ועד ללימודי המסחר באמזון, יחד עם הרצאות בארץ ובעולם שהוא מעביר כיום כמרצה בכיר.
אמת, יש הרבה מידע על פרסום ממומן באמזון, הרצאות ותכנים חינמיים באינטרנט. הבעיה נעוצה במחסור אמיתי בהנה עמוקה כיצד עובדת מערכת הפרסום באמזון, הלוגיקה מאחורי כל התורה, וכשאין את הבסיס הזה, לא משנה כמה תוכן חינצי תצרכו, התוצאות לא יהיו אותו הדבר.
בהחלט! ראשית אתם מוזמנים לקחת חלק מקהילת אמזון על טיל בפייסבוק ובוואטסאפ, שם תוכלו תמיד לקבל מענה על כל שאלה שתשאלו, להתעדכן בכל מה שקורה בתעשיה ולהמשיך ללמוד ולהחכים. שנית, כל התלמידים יהיו חלק מקבוצת תמיכה פרטית בוואסטאפ, שם גיא יתתן תמיכה נקודתית במהלך הסדנה אך גם בסיום הקורס הקבוצה תשאר פעילה להפריה הדדית בין חברי הקבוצה.
בנוסף, סוכנות RPGECOM שבבעלות גיא, תקנה הנחות VIP לכל תלמידי ביה״ס בעבר ובהווה על מגוון שירותים מקצועים.