אהבתם? שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אמזון פאק-אפ: כל הטעויות שאפשר לעשות כשמוכרים באמזון

אין כמו ללמוד מטעויות של אחרים. הפאשלות הכי גדולות, הטעויות שעלו כסף וזמן- קריאת חובה למי שנמצא בעסק באמזון- מתחילים וותיקים כאחד.

אחרי שבקבוצת הפייסבוק שלנו @אמזון על טיל, פתחנו פינה מיוחדת לטעויות הקשות והשורפות שמוכרים באמזון עושים, החלטנו לרכז לכם את הכל במקום אחד.

אל תוותרו על פיקוח

“בQ4 של 2016, השקתי את המוצר הראשון שלי שהיה אוזניות אלחוטיות בלוטוס. עלות המוצר כ 14$ ליח’, הזמנתי 1000 יח שהגיעו לאמזון בנובמבר ישר לבלאגן של הכריסמס. הייתה חגיגה לא נורמאלית, מכרתי איזה 800 יח’ בחודש ונבהלתי שאני הולך לצאת מסטוק.

אמרתי לעצמי, “וואו, איזו עוצמות זה מסחר באמזון“, חשבתי שפתחתי ברגל ימין את הקריירה החדשה שלי והתלהבתי נורא, שרצתי והזמנתי כמות כפולה של סחורה בשווי של כמעט 30K$!!! 😱😲שתבינו, באותה תקופה שהייתי נתון בא, 110 אלף ש”ח לא היה עניין של מה בכך, אלו היו כל חסכונותי לאחר סיום התואר + הלוואה… מה גם שלא כל הכסף מהמכירות חזר אלי אלא הלך כמובן על פרסום, השקה וביקורות.הסחורה הגיע לפני ראש השנה הסיני, אבל אז קרה הנורא מהכל, דממת אלחוט. המכירות הפסיקו לחלוטין והתחילו להיכנס הביקורות. ביקורות רעות, נוראיות, קוטלות. נגמרה החגיגה. הביקורות היו בעיקר על עניינים טכניים ובעיה אחת טכנית ספציפית שהייתה אולי מתגלה אילולא הייתי עושה אינספקשן לכל הסחורה בסין.
כן, שמעתם נכון, לא עשיתי אינספקשן. וגם אם הייתי עושה כמו רובכםרק 10-15% ביקורת מהסטוק, גם זה לא היה מציל אותי.
לינק לפוסט המלא

תגבילו את הקופונים שלכם

“השנה היא 2014, אני אחרי שנה וחצי של מסחר מוצלח באיביי ומרגיש שאני מלך העולם ואם הצלחתי באיביי – אין סיבה בעולם שאני לא אכבוש גם את עולם הפרייבט לייבל באמזון ואפילו בלי קורס – כי קורס זה לחלשים…

עושה מחקר שוק קצר, מחליט על מוצר, ממתג אותו, מייצר 1,000 יחידות בעלות של 7$ ליחידה ושולח אותם לאמזון.השתמשתי בקוד קופון מסוג Group שבו כולם יכולים להשתמש בלי הגבלה ולא One time Code….
זינקתי לפרומושיינים כדי לבטל את הקופון ומחקתי אותו.
סה”כ נמכרו ב-4 דקות 410 מוצרים ב-90% הנחה…השעה כבר 1 בלילה, אני מבין שאין ברירה אלא ללכת לישון ולקבל את זה שהפסדתי איזה 3,500$ רק על השטות הזו.”
לינק לפוסט המלא

דעו איך לאחסן מוצר

“אחרי שנתיים באמזון עם מוצר מתחום המגבונים הלחים הצטרכתי מחסן חיצוני.
לא ידעתי שאני צריך תנאים מיוחדים לאיחסון,ואחרי חודשיים במחסן 2500 יחידות העלו עובש כנראה בגלל טמפרטורה של כ 40 מעלות במחסן”
לינק לפוסט המלא

גודל האריזה יכול לחסוך לכם כסף

“מוצא ספק, עובד על אריזה, מוודא שגודל המוצר לא עובר את הגודל המקסימלי של 18*14*8 אינץ׳ והמשקל לא רלוונטי (שוקל פחות מחצי קילו), מבצע הזמנה של 1,000 יחידות ומוכן לצאת לדרך!
משלח את הסחורה למחסני אמזון ומחכה שהכל יתחיל.
טעות 1- המוצר הוא pesticide, משמע צריך להיות תושב/אזרח אמריקאי שגר באמריקה כדי למכור, לא על זה אדבר היום.
טעות 2- זוכרים את וידוא הגודל של המוצר? אז לא כולל האריזה, אורך האריזה היה 19.5 אינץ.
הבדל העמלות שהיה למוצר שלי בין כמה שתכננתי היה 4.5$.משמע- 1000*4.5=4,500$ הפסד בגלל חוסר הבנה.”
לינק לפוסט המלא

טעות נפוצה באמזון- הימנעו מכפל מבצעים

“איך הפסדתי 1000$ בעשרים דקות?
הפאק שלי הוא ממש טרי וחיכיתי עד עכשיו כדי לראות אם אצליח לצמצם את הנזק שלי אבל אני עדיין ממתין לתשובה מאמזון שכנראה או שלא תגיע או שלא תספק…והרעיון של הפאקאפ נתן לי תמריץ לשתף את כולם:
בQ4 של 2020 ( הידועה לשמצת הקורונה )
החלטתי לעשות שני צעדים בעקבות טיפים שקיבלתי פה בקבוצות. האמת שני טיפים טובים ואני ממליץ עליהם, אבל השילוב שלהם היה קטלני !!!
צעד ראשון – קופון של 50% כי רציתי לפרסם את המוצר באחת הקבוצות לקראת החגים.
צעד שני – פרומושן שניתן לשתף אותו ב Amazon Influencers and Associates ו… ניחשתם נכון גם פה עשיתי 50%החכמים שביניכם מבינים ש 50 ועוד 50 זה 100″
לינק לפוסט המלא

עוד הסתבכות עם קופון רציני

Social Media Promo Code מכירים?
מדובר במבצע שמייצרים כמו כל קופון אחר שמנפיק קוד אותו ניתן לשתף ברשתות החברתיות, ראו תמונות מצורפות.
היו לי 1000 יח’ במלאי ורציתי ל”התניע” בשיא התקופה בתחילת דצמבר. עשיתי קופון של 90% וכשהגעתי לחלק האחרון בהכנת הקופון ראיתי שיש צ’קבוקס קטן שמאפשר לתת לבלוגרים ומשפיענים כאלה ואחרים להעביר את הקופון שלי בקהילות ובדפי הסושיאל שלהם.השעה הייתה בערך חצות, אמרתי “יאללה ננסה, אולי אפול על איזה בלוגר שיביא כמה מכירות מהקהילה שלו”…אישרתי את הקופון והלכתי לישון. אתם בטח מתארים לעצמכם כבר מה קרה… ב6 בבוקר קמתי לשירותים, ומתוך הרגל (שכבר נעלם לו), רפרשתי את המכירות.
נכנסתי להזמנות ואני רואה שמתוך 1000 יח’ שהיו לי במלאי בערך 750 נקנו ב90% הנחה! 🤯🤯
לינק לפוסט המלא

תהיו במעקב אחרי הספק- בלי פשרות

“עשיתי אינספקשן – על 100% סחורה, התוצאה היתה מספר קטן של מוצרים עם פגמים; סדקים/ חוסרים בחלקים וכו’ – בפירוש לא משהו שאני מוכנה שיגיע ללקוחות. הבודק שם את הפגומים בצד והספק, בלי להתבלבל ארז את כל 100% היחידות בלי להפריד את הפגומים כי לדעתו זה היה זניח. עכשיו לך תמצא איפה הם.”
לינק לפוסט המלא 

כבר אמרנו להיות במעקב אחרי הספק?

“מוצר חדש, ביקשתי מהספק לייצר 1000 יחידות.
בסוף הייצור הוא מודיע לי שייצר רק 993 יחידות, משהו בפס ייצור. אמרתי לו לא נורא, רק תשים בבקשה חומרי ריפוד בקרטון שהיחידות לא “ישחקו” במהלך השילוח למחסנים.
המוצר מגיע, נקלט, ו… אמזון קלטו 1000 יחידות.
עדיין לא נדלקה לי נורה אדומה, מסוג הדברים שמטרידים אותך, אבל נראה שהכל בסדר, אז אתה ממשיך בשגרת יומך (לא שחסרות בעיות).
הסטוק מתחיל להימכר, אחרי כמה ימים תלונה – לקוח קיבל אריזה ריקה!
הסתבר שהספק הדביל שלי ריפד את הקרטון בלא פחות מאשר 7 אריזות ריקות! אין שכל אין דאגות (זתומרת יש, אבל רק לי). לי זה היה סיוט אמיתי. אין דרך לדעת איפה האריזות הריקות, ולקוח ששילם קיבל אריזה ריקה זאת חוויה נוראית, ובד”כ יסתיים בריוויו שלילי או תלונה לאמזון.”
לינק לפוסט המלא 

השתמשו בטרייד אשורנס

“השקה של מוצר חדש, קיבלתי מחיר אליפות (אזהרה ראשונה!), הזמנת דוגמיות וכו’, הכל טוב, יאללה להזמין!
מקבל PI וגם בקשה לשלם 100 אחוז מראש (בגלל ש”המדיניות” דורשת תשלום מלא בגלל שהלוגו יוטמע על המוצר).
לאחר שיח קצרצר וכמה שינויים, הוסכם על 70 אחוז מקדמה.
פעם ראשונה שלי עם הספק החדש, רציתי לשלם דרך עליבאבא טרייד אשורנס, מסתבר שהם לא מקבלים (אזהרה שנייה!).
הערת סוגריים – מדובר במוצר שהעלות לאחר מיקוח היא $1.7. הזמנתי 600 יחידות, מקדמה כמו שאמרנו 70 אחוז.ואז, כמה ימים לאחר מכן (שהמקדמה הועברה במלואה) אין מענה מהספק.
ועוד יום עובר, ועוד יום, ואין מענה.
לינק לפוסט המלא

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד
דילוג לתוכן